mp3

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Τώρα..



ΖΩ τις στιγμές που δεν κατάφερες να μου χαρίσεις εσύ.
Αναπνέω καθαρό αέρα, επιλέγω να αναπνέω καινούργια, αμόλυντα όνειρα όχι μουχλιασμένα, δεν αναλώνομαι σε αναλύσεις του τύπου: ''μου είπε αυτό, μου είπε εκείνο, μου έδειξε κάτι άλλο..'' Γνωρίζω πολύ καλά ότι αν με ήθελες ήξερες πάντα που θα με βρεις.
Δεν είσαι ο Ένας, μοναδική είμαι εγώ κι οι στιγμές που σου χάρισα ενώ εσύ επέλεγες πάντα να λείπεις.
Μείνε μακριά μου, εγώ θέλω δίπλα μου ανθρώπους που δεν με μελαγχολούν που δεν δίνουν μιά στο τόσο μόνο το κορμί τους έχοντας καλά φυλαγμένη την ψυχή τους από ανθρώπους που έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν θα τους πλήγωναν.
Με πέθανες.
Μόνο που μετά τον θάνατο μιάς ψυχής επέρχεται πάντα η ανάσταση της.
Καμία κακία, καμία πικρία για'μένα, δεν χωράνε πικρίες στον κόσμο τον δικό μου είναι καλά περιφραγμένος με αγνή αγάπη.
Δεν έχω χρόνο για δάκρυα, δεν έχω γενικά χρόνο και σου έδωσα απλόχερα τόσο πολύ.
Δεν μετανιώνω, μα αποχωρώ, δεν υπάρχει τίποτα πια εδώ που να μπορεί να με κρατήσει, την ελπίδα την σκότωσες καιρό τώρα, όσο για τα όνειρα μου, θα γίνουν όλα πραγματικότητα, απλά όχι μαζί σου.

Διάολε στα αλήθεια αναπνέω !




Freedom






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου