mp3

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ακούς;





Τα βράδια ντύνομαι αστέρι και σε προσέχω, τις μέρες ένα σύννεφο δειλό, τόσο μικρό ώστε να μην σου κρύβω τον ήλιο χαλόντας σου την μέρα και την διάθεση, από μακριά σε χαζεύω, αφήνω μικρές αχτίνες του, να περάσουν από μέσα μου και να ακουμπήσουν στα μαλλιά σου, φωτίζω την μορφή σου, ονειρεύομαι για μας.
Από μακριά ονειρεύομαι για μας κι ας είμαι σχεδόν δίπλα σου, είσαι τόσο όμορφος από μακριά, δεν μπορώ να ακούσω τις σιωπές που με πονάνε, ούτε τα λίγα απ'τα λόγια σου που ποτέ δεν λένε αυτά που προσμένω ν'ακούσω.
Μεσημεριάζει, σε βλέπω να καίγεσαι από το φως, ο ήλιος είναι τόσο δυνατός,  γίνομαι σύννεφο μεγάλο και σε βρέχω, προσπαθώ να σε δροσίσω, σταγόνα την σταγόνα σαν να σε πλυμμηρίζω συναισθήματα για'μένα..
Μα εσύ δε νιώθεις κι εκει που λέω να σταματήσω την βροχή μου, μες στο παραπονό μου, με πιάνει ένα κλάμμα που δεν ελέγχω και που οι άνθρωποι το λένε καταιγίδα και το φοβούνται, καλύπτονται με τεράστιες ομπρέλες για να προστατευτούν από αυτό, οι στάλες μου πέφτουν πάνω σου τόσο ορμητικές που σχεδόν σε πονάνε, καταλαβαίνω, σε φοβίζει η βροχή μου..
Δεν θέλω να σε πονάω, σταματάω την καταιγίδα, οι λυγμοί μου παύουν να φτάνουν σαν αστραπές στα αυτιά σου, νηνεμία..  και μόνο βρεγμένοι δρόμοι.
Σε λίγο θα γίνω ουράνιο τόξο, ότι θες θα γίνομαι φτάνει να μ'αγαπήσεις το ακούς;





Freedom








4 σχόλια: